12 kwietnia 2014

Przygotowanie „Bitwa o Multiroom”


Wkrótce zrobię małemu pakietowi Start+ sajornara , czyli co mnie czeka w lipcu tego roku. Cudowne rozwiązanie ADB dla N(NC+)
Czy będę się kabelkować ?
Jak to idzie moje stwierdzenie „Bendzie Pysznie” , czyli skorzystam z takiego cudu jak Homepung , albo AP (Access Point) , a do dodatkowego , ponieważ jest niedaleko routera kabelkiem. Problemem może być „świnka skarbonka”
Jaki problem możesz mieć ?
Prędkość Internetu dla usług typu Portal+, Gry itp. Moja skromna antena 60 cm , którą wymienię na jakąś antenę 80-90 cm.
Jaki dekoder chcesz dostać ?
Najlepszy, Zajefajny, Nagrodzony , Wypasiony Mediabox+ oraz Mydelniczkę BOX+ , ponieważ ten komplet będzie lepszy niż Turbobox+ i Nbox HDTV , który jest „Odnowiony”.
Jaki system multiroom wolisz  NC+ czy Cyfrowy Polsat ?
Cyfrowy Polsat , ponieważ dekoder główny jest potrzebny żeby „doładować” uprawnienia. Wadą tego sposobu jest nagłe zerwanie uprawnień przy oglądaniu filmów wiecie jakich :D. NC+ jest systemem, którego nie przemyślano.

O to moje przemyślenia o Multiroom w nc+. Oczywiście zapomniałem dodać że to Multiroom Standard


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz